ROSSI, CARLA
ROSSI, CARLA
Dipartimento per l'Innovazione Umanistica, Scientifica e Sociale
Assessing the role of knowledge and authenticity in the formation of attendee loyalty at cultural festivals
2023-01-01 Rivetti, F.; Lucadamo, A.; Rossi, C.
Assessing Young Consumers’ Responses to Sustainable Labels: Insights from a Factorial Experiment in Italy
2020-01-01 Rossi, Carla; Rivetti, Francesca
Beside the technology: when the customer becomes a co-creator.Virtual communities and knowledge exchanges
2008-01-01 A., DE CHIARA; Rossi, Carla
Co-creating a cultural mega-event: when and how do local residents get engaged?
2020-01-01 Rivetti, Francesca; Rossi, Carla
Collaborative Branding
2015-01-01 Rossi, Carla
Comunità di consumo e value co-creation. Il marketing e la sfida del consumatore produttivo
2018-01-01 Rossi, Carla
Crisis management and destination marketing: the missing link
2008-01-01 Rossi, Carla
Destination safety and crisis management
2011-01-01 Rossi, Carla
Exploiting the potential of online consumer communities for collaborative learning and innovation
2010-01-01 Rossi, Carla
Il business plan
2020-01-01 Rossi, C.
Il commercio elettronico
2000-01-01 Rossi, Carla
Il commercio elettronico
2009-01-01 Rossi, Carla
Il marketing digitale. Sfide ed opportunità per le imprese nell’economia dell’interconnessione
2003-01-01 Rossi, Carla
Il pricing dei prodotti a marca commerciale
2003-01-01 Rossi, Carla; Vona, R.
Il Sistema informativo aziendale e i processi di Knowledge Management
2014-01-01 Rossi, Carla
Il Sistema informativo aziendale e i processi di Knowledge Management
2011-01-01 Rossi, Carla
Il Sistema Informativo e i processi di gestione della conoscenza
2017-01-01 Rossi, Carla
Il sistema informativo per il processo decisorio aziendale
2005-01-01 Rossi, Carla
In viaggio verso il digitale. Le imprese dell’intermediazione turistica e la sfida del web
2006-01-01 Rossi, Carla
La costruzione del business plan
2011-01-01 Rossi, Carla